Fructele și legumele au mai mult haz cu ajutorul storcătorului Hurom HZ Alpha

Ești ceea ce mânânci – oare de câte nu am auzit asta? Sau, mai bine zis, oare de câte ori nu am ignorat această afirmație care, în simplitatea ei, descrie complexitatea problemelor de sănătate cu care cei mai mulți români se confruntă?

Stres, oboseală, migrene, anxietate, iată doar câteva dintre efectele alimentației neechilibrate. Și nu o spun eu, ci statisticile ale căror date sunt din ce în ce mai îngrijorătoare. Motivele? Acestea se găsesc ușor: lipsa timpului, lipsa de informații, salarii mici, nepriceperea în bucătărie, dificultăți în înțelegerea și cheltuirea bugetului etc.

Deși peste 50% din bugetul unei familii se duce pe mâncare, cel puțin 1/3 din aceasta ajunge să fie aruncată, iar restul nu respectă proporțiile recomandate de fructe și legume proaspete. Mai exact, peste 81% dintre români nu consumă zilnic suficiente fructe și legume, iar acest lucru este în strânsă legătură cu nivelul de educație și mediul în care trăiesc.

Din fericire însă, există soluții la îndemână pentru această problemă: o campanie națională care să-i informeze pe români despre efectele negative ale lipsei legumelor și fructelor din alimentația zilnică și prezentarea unor idei accesibile pentru introducerea acestora în dieta zilnică.

Plan campanie în 3 pași:

  1. awareness
  2. schimbare mindset
  3. prezentare soluții

1. Awareness

Prinși în cotidian, oamenii observă greu un mesaj. Prin urmare, este esențial să aducem mesajul oriunde sunt aceștia: birou, școli/grădinițe, caravane în toată țara, reclame la radio, TV și online, apariții în presă, apelarea la bloggeri și influenceri care să vorbească despre problema unei alimentații deficitare în fructe și legume.

Online: 1 persoană publică îndrăgită, 1 food coach, 1 blogger culinar

Aceste trei persoane vor fi imaginea campaniei și vor apărea pe materialele de informare, fiecare povestind din experiența personală.

TV: persoanele alese drept imaginea campaniei de informare vor fi prezente în diferite emisiuni și jurnale de știri, vor povesti despre statisticile referitoare la problemele de sănătate cauzate de alimentație și vor prezenta sugestii pentru combaterea acestora.

Offline/pe teren: se vor organiza caravane care vor ajunge în școli și grădinițe, dar și la locurile de muncă. În fiecare deplasare se vor împărți flyere cu infografice (ca cel de mai jos), dar și mostre de preparate simple doar din fructe și legume (sucuri, fresh-uri, smoothie-uri, supe sau piureuri și înghețată din fructe).

hurom_25002499_5c3fa4b50ebc97676f8d45556277e9691b10dea6.jpeg

2. Schimbare mindset & prezentare soluții

Odată distribuită informația la nivel național, se poate începe punerea accentului pe produsul care poate facilita relația românilor cu fructele și legumele: noul Hurom HZ Alpha.

Online: persoanele alese drep imaginea campaniei vor scrie pe blogurile/site-urile personale despre importanța unei diete echilibrate și vor pune accent pe ușurința cu care aceasta se menține cu ajutorul storcătorului prin presare la rece, Hurom.

Astfel, vor prepara rețețe proprii și vor povesti despre acestea. De asemenea, fiecare personaj își va provoca comunitate să îi urmeze exemplu și să vină cu propriile idei de rețețe și poze cu acestea. De altfel, se vor organiza concursuri, premiul cel mare constând în cel mai nou storcător prin presare la rece, Hurom (cu garanție 10 ani la motor).

hurom-hz-1

Offline: și în caravanele prin țară se vor organiza tombole și concursuri. De exemplu, se vor împărți concurenților flyere ca cel de mai jos, marea provocare fiind ca aceștia să creeze preparate cu oricare din ingredientele de pe listă, cu ajutorul storcătorului Hurom.

retetesimple

O altă activare a campaniei va consta în evenimente organizate în hipermarketuri, în dreptul raioanelor de fructe și legume, cu cele trei personaje (persoana publică, food coach, food blogger).

Acestea vor prepara rețete la storcătorul prin presare la rece și vor împărți în timp real gustări 100% naturale celor care vor participa la această activitate, menționând de asemenea reducerile la storcătoarele Hurom.

DKGf1fYUEAIGvq8

Cui se adresează această campanie:

  • mamelor care doresc să pregătească rapid rețețe sănătoase pentru întreaga familie
  • tinerilor care sunt mereu pe fugă și caută alternative pentru gustările din pauze/job
  • celor cu un program de muncă încărcat care apelează la junk food din lipsă de timp

Ce se va arăta prin această campanie:

  • că este ușor și rapid să prepari mese sănătoase cu ajutorul unui storcător prin presare la rece
  • că folosirea storcătorului este o probă de creativitate și o joacă de copil
  • se vor prezenta rețete care să îi inspire pe oameni în alegerile alimentare echilibrate
  • că includerea legumelor și fructelor în rutina zilnică va scădea riscul problemelor de sănătate, a oboselii și a stresului cotidian cu care se confruntă cei mai mulți români
  • că se poate!

 

***

Acest articol a fost scris pentru proba Hurom din competiția SuperBlog 2017. Firma HUROM s-a înființat în 1974, în Coreea, iar pe parcursul celor patru decenii de existență firma a patentat noi tehnologii de stoarcere a legumelor și fructelor, devenind lider mondial în producerea storcătoarelor Home Professional.

logo-hurom_1504190816-300x300


ilustrație cover: Pinterest

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s