3 gif-uri nebune cu 3 perechi de Vans colorate

Recunosc! Am o pasiune pentru gifuri, culori și Vans! Așa că, de ce să nu combin toate lucrurile care mă fac fericită, nu-i așa?

Gif #1: Vans Color Splash

output_choedn

Pentru că arta poate fi reprezentată de orice. Chiar și de o (aparent) banală pereche de încălțăminte.

Gif #2: Vans Cupcake Love

output_ir7rjw

Să fim serioși, nu există persoană care să nu fie îndrăgostită de cupcakes. Și cu cât sunt mai roz, cu atât sunt mai bune. Yum!

Gif #3: Vans Macarons Xmas Edition

output_7ttao6

Gata, nu te mai poți ascunde! Cum a dat primul fulg, cum toată lumea se gândește la vacanța de Crăciun și, implicit, la cadouri. Eu una știu că m-aș mulțumi cu o cutie mare de macarons și o pereche brand new de teniși Vans. Iar dacă le combini, eu nu mă supăr deloc. Promit.

***

Hai că-ți vând și-un pont: la Zorile Store, Black Friday-ul începe pe 18 noiembrie și vine cu reduceri de până la 60%. Deci poți cumpăra încălțăminte VANS pentru toată familia.

Lasă un răspuns

