Natura la picioare

Am iubit dintodeauna natura. Nu știu dacă asta se datorează faptului că am crescut în mare parte la țară, aproape de livezi cu meri și de grădina plină cu flori a bunicilor, sau cărților de basme ilustrate în care frumoase-adormite și ilene cosânzene erau înconjurate de o explozie de culoare: trandafiri pictați în roșu aprins și bujori în nuanțe delicate de roz.

Așa că, având imaginile astea stagnate de-atâta vreme în subconștient, nu e de mirare că ori de câte ori e momentul să-mi cumpăr ceva de îmbrăcat sau de încălțat, mă trezesc, aproape fără să-mi dau seama, în fața unor lucruri cu printuri florale.

vans2

Cam așa s-a întâmplat și anul acesta, când, în avans de Black Friday, am aruncat un ochi pe site-uri și am găsit tenișii de la VANS cu imprimeu inspirat de natură. Nu știu cum sunteți voi, dar eu nu sunt fan ghete/cizme/bocanci, așa că mă veți vedea și vara și iarna purtând cam același gen de shoesi.

Așadar, pe lângă faptul că port teniși în orice sezon, un alt motiv pentru care sunt un fan declarat este versatilitatea acestora. Iar cum mie-mi place să păstrez lucrurile cât mai simple, mă bucur că mă pot îmbrăca din doi timp și trei mișcari și nu stau să mă gândesc o viață ce-mi pun mai apoi în picioare.

În plus, un alt avantaj al vanșilor înflorați este acela că pot transforma o ținută aparent monotonă într-una veselă. Sau poate doar eu văd inimoare atunci când privirea-mi alunecă în jos și-mi  observ încălțările inspirate de natura?

vans

***

PS: la Zorile Store, Black Friday-ul începe pe 18 noiembrie și vine cu reduceri de până la 60%.

 

 

 

 

 

One thought on “Natura la picioare

Lasă un răspuns

