5 obiective de îndeplinit până la 60 de ani

M-am obișnuit ca la fiecare-nceput de an să-mi fac clasica listă cu rezoluții. Deși în majoritatea anilor am dat-o în bară, acum am un sistem propriu care funcționează de minune.

Mai exact, după ce îmi trec toate dorințele pe o foaie, încep să le împart pe luni, astfel încât în fiecare sezon să am atribuite câteva obiective.

Pasul următor e ca fiecare lună să o împart în săptămâni, astfel încât în acea perioadă de șapte zile să am câteva taskuri.

Ultima etapă presupune, după cum bănuiesc că ai ghicit, să-mi propun câteva lucruri de bifat în fiecare zi. Easy peasy, nu?

Uite, că-ți arăt și grafic cum fac, ca să înțelegi mult mai ușor filosofia mea care are o rată de reușită de 90%. Pretty good, I would say.

what-we-do

Totuși, planurile nu mi le fac doar de la un an la altul, ci așa cum mă organizez cu propriile rezoluții pe săptămâni sau luni, am idei pentru următorii 10, 20 și chiar 30 de ani +. Desigur, poți să mă consideri un freak, dar îmi place să am lucrurile pregătite în avans.

Și ca să dau puțin din casă, uite 5 obiective de îndeplinit până la vârsta de 60 de ani:

  • să am un motor de teren
  • să zbor cu parapanta
  • să fac (cel puțin) o călătorie inițiatică
  • să scriu cărți pentru copii
  • să învăț să tai ceapa

Țeluri realiste, nu? ❤

Am scris acest articol pentru a te anunța că siropurile Yo serbează 60 de ani. Sper doar, pentru binele lor, că au fost purtate în rucsace în cel puțin o călătorie inițiatică sau măcar în atașul unui motor.

 

 

ilustrație cover: beatrice cerocchi


Lasă un răspuns

