Când mi-am dat seama că sunt bărbată

Cu toate că majoritatea copiiilor își petrec mai mult timp cu mamele, eu am petrecut mai mult timp cu tatăl meu, pentru că avea un program mai lejer, astfel că era acasă cel puțin trei zile întregi pe săptămână. Așadar, el îmi pregătea micul dejun, mă ajuta să îmi împletesc părul și verifica dacă am pantofii de domnișorică impecabili, iar eu îi făceam ceaiuri și îi aduceam piulițe și șuruburi pe care le găseam pe afară, ca să le pună în cutia lui cu unelte.

Totodată, tata îmi cumpăra cărți cu basme și mă învăța cum să mă port ca o prințesă, asta în timp ce-mi arăta cum se măsoară curentul și mă chema de fiecare dată când repara câte ceva, ca să văd și eu cum se face. Iar eu chiar am învățat multe lucruri, astfel că atunci când ajunsesem într-a șasea, eram printre cei mai buni elevi la fizică. Iar preferatele mele erau temele practice pentru acasă, pentru că învățasem să leg circuite în serie sau în paralel.

Însă, cu totate că aveam o bază în ceea ce privește reparațiile basic dintr-o casă, cel mai greu mi-a fost când a trebuit să mă descurc singură, pentru că tata era plecat cu jobul câte șase-opt luni pe an. Când a trebuit să schimb primul bec de la o lampă mai complicată, am plâns în fața prizei vreo jumătate de oră. Și tot cam așa pățisem și când mi s-a stricat sertarul de la birou.

Totuși, mi-am dat seama că nu am de ce să o fac pe prințesa, așa că m-am îmbărbătat și mi-am reparat singură tot ce aveam nevoie. Iar acum, deși au tercut ceva ani de la expriențele mele de-a tâmplarul/ electricianul,  ghici cine a rămas meșterul în casă? Da, eu.

Sursă foto: Kelly Reemtsen

Lasă un răspuns

