Pana mea…de scriitor

Imi era dor sa scriu. Dar am ajuns sa cred ca nu mai pot. Pe strada imi vin atat de multe idei incat abia astept sa ajung la laptop si sa apas cu sete tastele. Ah, daca as fi avut macar un creion sau un pix in momentul ala si o bucata de hartie pe care sa scriu pe nerasuflate toate povestie scornite de imaginatia mea si toate gandurile pe care le inchid in mine si n-am curajul sa le spun nimanui.

Insa, pana ajung acasa, in posesia oricarui instrument de scris, parca mi se blocheaza mintea, iar mana-mi ramane impietrita. Tot corpul devine imobil si ma simt ca atunci cand ma trezesc dintr-un vis pe care vreau sa-l povestesc, iar in secunda urmatoare uit absolut tot. Sunt paralizata. Si continui sa caut toate ideile alea pe care voiam sa le astern pe hartie, fie ea suport fizic sau chiar virtual. Si-ncerc, si-ncerc, dar nu mai reusesc nimic. Exact ca atunci cand stii raspunsul la o intrebare. E acolo pe undeva, iti sta pe limba. Hai..incepe cu „A”…sigur are un „R”. Si scormonesti fiecare sertaras din mintea ta incalcita, insa nu reusesti sa gasesti nimic. Unde altundeva sa se ascunda? Ah, fir-ar…E-un fel de pana prostului.

Apoi ies pe strazi, intalnesc oameni, vad locuri, iar imaginatia mea se hraneste hulpav cu noile experiente si prinde iar viata. Imi proiecteaza in fata ochilor propriul film, cu personaje inspirate din realitate. Mana-mi tremura de nerabdarea de a scrie, insa pana sa apuc sa redactez tot scenariul pe care-l aveam in cap apare alt blocaj. Iar ceata…Apoi din ce in ce mai intuneric, de parca as fi intr-o continua pana de curent.

 Stiu ca ideile de aur s-au scris cu pana de gasca, dar ce te faci cand esti in pana de idei?

In pana mea de scriitor…ca nici eu nu mai stiu.

10511349_696107327141988_4574802605404084002_n

Lasă un răspuns

