O luna de fericiri

Si a trecut o luna… O luna in care au rezistat eroic impreuna. E dificil cand iei doua caractere tari, persoane orgolioase, obisnuite sa faca totul de capul lor si sa le pui impreuna. De multe ori sar scantei, dar de si mai multe ori se intampla cele mai frumoase lucruri. Usor-usor, fiecare lasa de la el de dragul celuilalt. Azi el, maine ea…important e ca se completeaza perfect.

– Iar ti-ai  intins lucrurile peste tot!

– Si tu ai lasat un munte de vase in bucatarie!

– Vezi ca ti-am luat sapca. Ploua afara si nu-mi place sa car umbrela dupa mine…

– Pff…iar?

Da, iar. Pentru ca stiu ca pot face asta. Stiu ca tot ce-i al meu e si al tau. Si ce-i al tau e si al meu, al nostru…  Pentru ca am adunat in apartamentul de la Iancului mai mult decat geamante intregi de haine, carti si sticle de vin. Am strans toate gandurile noastre si planurile in cutii si cutiute. Le-am botezat dupa bunul plac in „Vacante” , „Tatuaje”, „Iancu”. Si zi dupa zi, le-am completat cum am putut noi mai bine.

Si a trecut o luna fericiri sub acelasi acoperis. Sa mai tot treaca…

Lasă un răspuns

