Mă BUCURcăEŞTI

Cu tine am învăţat să iubesc Bucureştiul. Am cutreierat împreună kilometri întregi, am parcurs distanţe care, ironic poate, ne-au apropiat.  Iar pe parcurs ce mai descopeream o străduţă lăturalnică a oraşului, îţi mai aflam un secret. În Cişmigiu ne-am dat seama că amândoi suntem împătimiţi ai teoriilor conspiraţioniste, iar în  Herăstrău mi-ai arătat locul tău preferat de visat. În Carol am fost aşa de prinşi în discuţii încât aproape ne-am izbit de un maldăr de zăpadă. Fireşte că ne-am înroşit timizi de absurdul situaţiei, apoi am izbucnit în râs. Încă nu vedeam că noi ne iubeam, de fapt, de la început.

Ai ţinut cu tot dinadinsul să ne plimbăm prin   Parcul Tineretului atunci când pe străzi nu mai erau decât câteva taxiuri. Era noaptea de luni spre marţi, al naibii de frig şi-un cer senin cu lună plină. Tu-mi arătai cât de frumos se reflectă lumina felinarelor în lac, iar mie-mi tremurau şi nasturii de la palton. Eram amândoi îngheţaţi, dar nu ne venea să plecăm unul de lângă celălălt.

Ai vrut să-mi arăţi magazinul de muzică de la Universitate, dar nu l-ai mai găsit. Nu-i nimic, am dat eu de el într-o seară, dar n-am îndrăznit să intru singură. Poate vom merge împreună într-un weekend în care nu vom fi leneşi şi ne vom da jos din pat.

Am dansat în Elephant, am râs în Mojo de cum se falsa la karaoke. Am baut nefiltrate la Nenea Iancu şi multe alte beri în Bicicleta.

Ne-am certat în metrou la Gara de Nord, dar ne-am împăcat până la Victoriei. Am mers prin ploaie şi am mancat cele mai bune prăjituri la Brutăria din Sat.

Am prins răsăritul în 46. Iar de la Trapezului pâna la Obor am studiat feţele tuturor care urcau în tramvai. Somnoroşi, de abia treziţi din somn, probabil majoritatea se ducea spre muncă, pe când noi…noi nu aveam nicio grijă. Eram în bula noastră şi nimic nu ne afecta.

Am vrut să mergem la Observator, dar eraînchis. Ne-am promis că vom mai trece şi-n altă zi, însă ne-am găsit Universul nostru mai mic şi ne-a plăcut să rămânem acolo. De altfel, nouă, dragul meu, ni s-au aliniat planetele într-un mare fel. Şi am ajuns să gravităm doar unul în jurul celuilalt.

 

P.S. : Chiar uibesc cel mai cool tip din Univers

Lasă un răspuns

